Rullar på! ;)

Tjenna! Bloggen finns kvar och jag också, men skrivandet finns inte kvar som förr :S däremot suget finns, men inte tiden helt enkelt! Jobbar inprincip varje dag förutom lördag & söndag nu när jag är på Grillen, jag börjar typ 9.30 och slutar ca 19.30 såå 10h per dag. När jag kommer hem äter vi sen middag (blir så less och fet av hamburgare), försöker städa ihop stöket och sen är det oftast ngt nu på tv då de är höst. Helgerna är lugnare nu för tiden (beror nog också på att de närmar sig vinter), är och snurrar bil ganska mycket :) igår var jag blandannat och tatuera mig en till till samlingen, sen på kvällen var jag och åkte van med gamla goda grabbgänget :D tatueringen blev fjärilar på benet som jag nu pratat om länge :) skulle sitta 2h men satt bara 1h för gjorde så guuds förbannat ont!! Kändes bättre för min ekonomi också ;) Hann göra konturerna, men kommer bli grymt fint med skuggor och färg ;) idag har vi slöat, drack så lite igår så slapp vara bakfull :) har precis ätit gojävla gravlaxsås och spaghetti, mums! Ska åka på kummel och spela Bingolotto och sen är de väl blandannat Solsidan :) ha en bra kväll era söndagslirare ;) xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0