åskan..

Heej!
Nu var det verkligen länge sen, jag vet.. men tyvärr inte mitt fel utan åskans!
Mamma fick fara in med fyra datorer igår till stan på lagning plus att modemet blev skräp typ.

Ifs har det inte hänt speciellt mycket i veckan, jobb som vanligt och tack och lov sista veckan!
Igår var Oskar upp på brottningen med mig när jag träna. Körde massa styrke och sprang.
Var sjukt länge sen jag träna så när jag kom hem duschade jag och sen låg jag i sängen ett bra tag tills jag kände att jag börja svälja blod. Det var verkligen ett tecken på att jag tränat och överansträngt mig, för jag fick till och med blöda näsblod som ni kanske förstod :O Det är inte ofta jag gör det, var mer förut.

Idag gick jag och Kicki och skjöt lite luft gevär, men det blev undefär bara två skott var sen orka vi inget mer för att det tog om man säger så ungefär fem minuter att ladda den. Oskar har köpt någon ny liten sak som var rent ut sagt omöjlig!
Efter det gick vi ut med alla tre hundarna Selma Doris och Tequila. Tog en prommis här bak till skogen vi ghettot och släppte dom. Sen var dom trötta:) och blöta:( .. :p

Våran kräftfiske helg blir nog inte så lyckad, dom har haft typ 400 kort och dom börja tydligen säljas i morse och ALLA är slut.. Men det kanske löser sig, Krissan mami och Stefan sitter här och försöker lösa det nu på något sätt, hur vet jag då inte eftersom dom är slut.. Björn kommer iallafall i helgen, om inte jag åker till han istället ifall det inte blir något fiske.




Nu ska jag springa och se om jag hittar någonting gott in the kylskåp ;)

..juste, kvällen som det gick så förbannat med åska var jag Kicki Annika och Lisa på väg till stan för MAX käk :P Lyckad resa, men kul hade vi med lite skrik i bilen! VI DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR, typ (a)
så lite har man väl ändå gjort i veckan.

P   U   S   S /e e e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0