då var det snart måndag igen..

Björn åkte hem för en liten stund sen.. tyvärr inte haft tid och ork att blogga något i helgen.

Helgen har bestått av:

Mami körde mig till Ale, före det var vi om Hertsön med Kicki.
Hos Björn har vi sovit, ätit, varit efter "plocka kräftor jakt", fiskat i en ko hage, matat får med limpa, sett tv och sånt som tillhör :D
Lördag lite senare kom Axel, Kicki och Jonte och hämta oss så vi kom oss till råne där vi skulle basta. Vi drack lite osv :) Senare kring elva tolv tiden åkte vi ut med bastun bakom Johans bil ner till Kängsön. For runt lite och bastade och stannade och badade i ett av ställena i Kängsön. Mycket med folk där nere som beundrade "bastun på hjul" :p Vi var Jag Kicki Johan Axel Björn och Jonte.

Nu idag har vi mest bara myst på och käkat grillat och sånt nice. Varit och badat en sväng bara på dagen också :)

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp till sista jobb veckan.

Puss /eee

Kommentarer
Postat av: malin

fråge stund på min blogg! =) Alla måste fråga ngt! (hh) anonymt eller inte, spelar ingen roll! :)

2009-08-12 @ 14:48:48
URL: http://malinhenrikssson.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0