fortsättning på lulekalasandet!


Amanda och Anton på Tomas Ledin :)


Tommy på Fiskekyrkan :P


David var också där :)


Jag och Evelina hitta också in där :d


Britt och Kenny :)


-Lördag tjilla jag och Björn mest på här hemma, mami och papi och folket höll på och slå ut väggen så nu har vi snart en stor och ny renoverad hall.. men dock ett mindre rum i huset men det skadar inte! Annica färga håret på Kicki, så Björn llåna lite blond färg till benet och färga så han fick en orange/blond fläck på benet :p Under den tiden hann Axel komma förbi två gånger och sen for Alex och Björn och hämta pizza åt allihopen innan vi börja förfesta och åkte till stan.


Chaufför Axel och Björn :)


Emma Annika och Kicki på g in till stan :) PÅ G


På väg mot området från förfest hos Amanda och Evelina!


-


-


Liiika full bååååda två!


ojoj

Nää nu hoppas jag att jag är klar, är då iaf less. Kan avsluta med att söndag var en jobbig dag.
Nu ska jag se Paradise Hotel och sen sova!

Älskar (dig) Björn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0