glömt berätta.. :)

Hej, här sitter jag Kicki och Oskar som några jävla data nördar vid köksbordet med varsin dator :p
Björn kommer senare ikväll osv.. ska hinna gå ut en sväng innan dess och sen efter det duscha :)

I tisdags, eller långt före det har Oskar min bror kommit på att han ska något jävla hål i örat. Så jag och mami följde med han så han då fick göra ett. Efter att han gjort ett så hoppa jag in och gjorde ett åttonde (eller egentligen ett tionde) hål :) Nicebajs!
Vi fick aldrig svar på vilket öra han skulle göra, så han gjorde iallafall på höger sida. Det är ju något öra som brukar kallas "bög örat" om man bara har på ett. Men tydligen så fanns det inget sånt :P

Skit samma, skadar inte mig..
Puss På Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0