hemma

Hej :)

Blev ändrade planer, jag och Björn åkte in till stan idag med ett bussen.
Gick runt, Björn fixa lite grejer och köpte nya skor och jag köpte nya jeans. Blligt och bra 1099kr endast :P Men som tur var så fick jag dom av mami :)

När vi åkte in med bussen började jag tok frysa, kände mig sjuk.. och det var nog så för när vi gick in på vildmarksshopen så började jag tok svettas som jag aldrig gjort förut. Efter det gick jag på toa och kolla mig i spegeln, då hade jag rödsprängda ögon och såg ut som om jag var fuktig i hela ansiktet fast jag inte ens var det.. Efter ett tag gick det över som tur var, hade inte vilja vara sjuk i helgen och till skolan osv.

..iaf, kring halv fyra kom Carro för att hämta mig. Björn följde med och käka på Max och sen körde vi hem han till Ale eftersom hans nästa buss inte gick försen halv sju och det var ju inte så jävla roligt precis. Han kommer imorgon igen och är nog för hoppningsvis över helgen.

När jag kom hem for alla vi och fika hos Stefan på 30 jord snurr ;) HAHA!
Nu verkar det som om vi ska ha film tajm.
Kicki: Ja! är ni berädda?? :D
Mami: Men?! Vi har ju inge snask framme! :/

..Nu ska det fixas, skriver nog inge mer idag. Ni ser ju hur meningslösa dom är :P

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0