höst

HEJ BLOGGEN!

Nu var det länge sen jag skrev, och lika längesen jag läste några bloggar också. Sorry men haft fullt upp i helgen :)

På fredag gick jag och Kicki och släppte hundarna en sväng innan Björn kom. Just innan han kom så for jag Kicki och mami till Töre för att Kicki skulle köpa en liten snusduk som var för stor så det blev ingen :p men vi ville inte fara i enkomt och då eftersom att jag då ville käka en baguette korv köpte vi hem pizza till Björn och dom andra. Så när vi kom hem var Björn hos Johan och dom och skruva i några bilar och sånt som vanligt. Efter det börja vi dricka någon öl, senare på kvällen kom Victor Andre Pär Johan och Björn och hämtade upp mig Björn och Kicki för att åka till Töre på fest. Blev inte där en lång stund, det var världelöst. Väl hemma åt vi mat för att slippa bli lika bakits och efter det gick vi och la oss :)

Lördag tjilla vi mest bara på tills klockan fem då vi gick ner till Stefan :D
Kom hem kring tolv och åt lite pizza och gotta på.
Vi vaknade klockan fem i natt av att någon bankar på fönstret. Då är det Jim som tok slår. Tydligen festa Jim Finnen Andreas Victor och Kicki fortfarande :p

Idag har vi också bara tagit det lungt, han åkte hem för ett tag sen..


..käkat go mat osv hela helgen, ja vad mer ska man skriva och säga.
Ni får väl info imorgon om hur första skol dagen gått på hotel och resturang + bilder från igår! :D
Ska ställa iordning kläder nu och grejer ufall jag skulle råka vakna typ halv sju imorgon, det hade inte varit så roligt!



Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0