HR1a

Yes :) Så äre!

Första dagen kan jag inte säga så mycket mer om att den var helt OK. Det som var grymt tråkigt var att man inte har någon man kan vara med, men det löser sig säkert sen. Träffar ju alltid någon annan utanför klassen då och då :D

Imorgon skulle vi få scheman och kockkläder (Y)

Annars har jag bara träffat Björn tre gånger idag utan att jag vetat det och sen har jag käkat lunch på Max osv. Tog tio över ett bussen hem.
Nu ska jag kolla facebook pixbox bilddagboken och ah you name it..

Ha en braaa dag så ska jag efter allt dator tittande sova en timma och sen käka något GOTT! -Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ;D jaa, jag vet.. helt sjukt. tänkt om han fortsätter, han ska ut NU!

2009-08-24 @ 15:20:42
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0