igår, och idag också!

Igår jobbade jag 8.00 - 15.00, och idag också.
Iförrgår var jag och badade, och idag också.

Finns det något mer att säga?
Kanske kommer någon bild efter helgen, ska vara i Ale med Björn :) ..Som jag nu mera bara får på helgerna efter som att BÅDA TVÅ jobbar. Hojja!

Igår förresten så kom Britt och Emelie efter att jag hade kommit hem från jobbet. Vi drack lite alkohol på kvällen och mös på med bara tjejer :) Conny och Uffe kom också förbi en sväng. Kan säga att det var grymt tung att vakna i morse då Björn ringde och väckte mig :p ojoj!

Ska käka lite makaroner nu, sen funderar jag nästan på att sova när det blev så dåligt väder nu. Det mullrar och går ann :/
Puss /eee

www.emmelieskoog.pixbox.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0