inne på andra veckan..

Hejhejj..
som sagt var så är jag dålig på att blogga när jag är med Björn<3 men kan inte hjälpas. Kanske bara blir en aning längre och utdragna inlägg dagarna efter :p

Iallafall, i fredags efter skolan stanna jag i stan och var hos Evelina och Amanda. Jag Evelina och Oskar tog 20 över fyra bussen till Råne. Jag och Evelina fixa oss lite och började dricka lite smått. Före det hade vi smällt i oss en pasta från BK när vi hoppa av bussen. Vi var så slö så vi tog vespan till BK när vi kom hem och beställde hem mat. Sen efter lite drickande bärde det av till Oskar och dit kom också Biffe Calle och Dao som fyllde 18 då. (grattis igen!) Då åkte vi mot andra BK och drack lite smått och gott :) Senare kom Björn på att han skulle komma till Råne för att han hade tråkigt i stan så då kom han och sov hos mig och Evelina åkte hem när hon ändå fick någon som körde. Alltid lika skönt att vakna upp hemma dagen efter..


Evelina i fyllan, skulle ta ut 300 men hon tog ut 3000 :p hihi! sööt
Alla står och garvar åt henne i bakrunden.


Fulla och härliga folk inne på BK :D

Lördag åkte vi till Ale och tjillade på.

Söndag igår klev vi upp tidigt och hjälpte Björns mami och Lars att riva någonting jag vet inte vad så jag stod och spikade ut spikar ur plankorna i flera timmar :p kulkul! Senare åkte vi mot Alviks kiosken en sväng och köpte lite cigaretter snus och cola. Nyttigt nyttigt ;) Efter det la vi oss och såg en film som gick på fyran, men jag somnade och vaknade mitt i natten och kunde veerkligen inte somna om så lite jävla trött var man ju i morse när man vaknade. Så i morse åkte jag då iväg till skolan klockan halv åtta med Eva Björns mamma :)

Ska mysa på nu och läsa lite bloggar, sen får jag se vad jag hittar på för något roligt!

tAKE cARE .D pUSS!!

Kommentarer
Postat av: evelina

fyyyfan, det var inte kul!!!

2009-08-31 @ 21:40:37
Postat av: evelina

fyyyfan, det var inte kul!!!

2009-08-31 @ 21:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0