Jag tar mig en funderare

Jag har mest troligt kommit på vilken som bilr min nya mobil :)

Nu:

Vill verkligen ha kvar min bäst mobil, men när jag får byta så ska jag faktiskt göra det.
..men kan dröja till nästan fel.
I måndags hörde jag nästan ingenting av vad någon sa när dom ringde,
fått starta om den flera gånger.
Snabb knappen till om man fått sms eller ska slå på/av bluetooth funkade inte heller,
så fick hålla på och start om den då också.
Helt sprängd högtalare så det låter förjävligt.
+ att den har allmänt bara tio tusen repor och är risig.

Nästa:


Dock är det Samsung.
Den har musik program och har lika bra kamera som på min gamla alltså 5 megapixel.
BILLIG
ROSA
Och en sån som jag velat ha lääänge med toutch.
Men är rädd att toutch knapparna kan bli sega och tillslut sluta funka.
Värt ett försök efter att nu haft min mobil i över ett år. :D

Vad tycks? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0