LULEÅKALASET!

Varit mest as roligt till vissa delar, men då finns det ju då alltid stunder som är så grymt tråkiga så man bara vill döö också!

Hela helgen kan man säga att jag varit mesta delen med Björn. Har också varit mycket med Evelina och Amanda.

-Torsdag åkte jag in för att se SKABURBIAN och träffa Björn för att ge han honoms förköp. Jag åkte in med Linda kring fyra. När jag kom in till stan stod jag och kolla på när några från Råne hoppa Bumgy Jump med Evelina och gänget. Sen kom Björn Matte och Jens så jag förljde med dom in på ett öl-tält. Senare kom Kicki också. När det var ölat klart gick vi och såg lite på rix-fm festivalen och efter det gick vi mot Skaburbian :O)





Skaburbian


Skaburbian


Annica och Kicki :p


Marcus vännen som man träffar så sällan träffa man på Skaburbian :D


-Fredag åkte jag in för att se TOMAS LEDIN och förfesta hos Anna med massa folk :) Behöver inte säga så mycket mer än att jag Åkte in med Johan och vi hämta upp Joel också. Annars allmänt bara röjde jag Evelina och Amanda på Tommpa :p + att i fyllan var man och blev man.


Amanda hos Anna :)


Evelina redo med Vomit reglerna och två lule tjejer :)


Lule bor :)


Bland annat Evelina Lina och Sara + massa annat folk!


Lule tjej och Lajnus :D


Tomas Ledin!


Evelina Amanda och jag goode jävla i fyllan på Ledin :p

Nä, nu jävlar måste jag sluta skriva på dethär och spara! Nerladdningen för bilderna är seg och nu kommer det "sidan kan inte visas" så vagar inte mer :p  Ni får mer bilder och till och med videoklipp i nästa inlägg. Samt mer om lördagen :D

PUSS /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0