torsdag idag, heela dagen!

Hej Hallå!
Varit med Björn från tisdag tills idag för bara en liten stund sen, så har inte orka ligga och blogga då.

I tisdags kom han hit med samma buss sóm jag tog från skolan klockan kvart i två. Efter det var vi hemma ett tag, käka osv. Senare på eftermiddagen for han ut med Tomas min morbror och jagade sjöfågel :) Medans han var borta några timmar passa jag på att umgås med Siri och Agnes <3 MYSPYS!



Igår var jag ledig och Björn var mest ute med Johan hela dagen ungefär eftersom att han tydligen också var ledig och Björn har varit ledig hela veckan. Jag var upp dit några svängar osv och såg vad det var dom gormade med. Det var gammel volvon som dom förstärkte och efter det blev det "rally" i ett sandtag vid gamla soptippsvägen. Var nice att se på förutom att Johan och Björn volta eller vad man ska kalla det och hamna på tak :p Jag har massa videos men tyvärr orkar jag inte börja gorma så jag får upp dom här. Kanske någon annan gång!


Ínnan start


Björn C fram och Johan K och Björn I bak :)


Axel och Jonte, Micke, Didrik och Pille, Björn, Johan och Björn.

-Fick så dåliga bilder när vi stod så jävla långt och högt ifrån.

Idag åkte jag in med sju bussen som vanligt, jag tackar för nio bussen imorgon kan man säga :)
Björn låg kvar och sov tills jag kom hem igen kring typ två. Då käkade vi och sen gick vi och vilade ett tag och efter typ en kvart kom Victor och Calle och hämta upp Björn.
Det var det, så imorgon ska jag nog mest troligt vara med honom igen.

-Bilder från 30-års festen.


Stefans brinnande soffor


Sofia och Carro


vi


Idioterna Björn och pappa tog skydd och ställde soffan på högkant :p

Sovmorgon imorgon och kanske inget mer skrivade efter det om jag kanske drar till Björn :)
Puss på rumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0