www.emmelieskoog.pixbox.se

Jaa, så då var det helg då :) HÄRLIGT! Slut på jobb, men snart skola.

Jag och Kicki ligger med varsin dator i min säng.

Igår kom Sebba och Oskar hit en sväng, visste inte att Sebba tagit körkort dagen före så när jag kom ut och såg hans bil fick jag mig en liten överrasknings-shock!
Jag och Kicki for en sväng med dom till Böle och gjorde lite allt möjligt. Sen hem och så kom Annika, vå åkte då med henne till Orrbyn där vi  var och fiska kräftor.


Grattis!

Carro ska fara till Ale och hämta Björn efter att hon jobbat klart klockan tre. Så Björn kommer väl hit kring fyra. Efter det åker vi nog ner till Orrbyn på kräftfisket :D 

Ska kila till duschen nu! ring smsa och hör av er alltså :))
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0