lite av varje..

1. Jag är tillbaka på skolan, varit måndag tisdag.
2. Jag kommer nog inte fara på skolan på torsdag eftersom jag inte var så sugen på att bada i Boden.
3. Jag kommer nog inte fara på skolan på fredag heller eftersom vi drar till Jmk! Jmk, here we come! :P -Såntdär påminner bara om CYPERN!
4.
Jag har varit på min efterlängtade solning idag, tog en tid direkt efter skolan.
5. Jag satt i fiket idag och ruttna, men Amanda ett tag. Sen kom Mia då Amanda drog till tandis :)
6. Jag har pluggat tyska hela dagen och gör det fortfarande!
7. Jag har prov imorgon, i tyska.. *suck!
8. Jag ska nu gå och måla mina RIKTIGA naglar som växt ut under två månaders tid och blivit långa medans jag haft akryl-naglarna :) ..Måste be mami som hjälp!
..Jag glömde en sak! Om ni bläddrar ner litegrann på min blogg så ser ni att jag har lagt till lite bästingars bloggar :) Läs dom! Då blir dom säkert ännu mer glaaa, tralalaa!

Dagens låt är en mycket gammal låt, men som påminner om jävligt mycket goda tider! :)
Gavin Degraw - More than anyone!
http://www.youtube.com/watch?v=mJQdwBf5r1Q
-Ingen bild på han inte, han är så GRYMT ful och jag skojar inte! -Kika själv! ;)

-Vääääärldens tråkigaste blogginlägg, men.. Det är så det har varit också, TRÅKIGT!
Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0