Byaväg? :p

HEJ!

Mami och Kicki körde mig till Ale igår på dagen. Vi hittade inte på så mycket utan tjillade mest. Gick heller inte att vara ute eftersom det är så grymt mycket mygg så man blir tokig! Idag for Björn på morgonen klockan sju och jobba och jag fortsatte sova tills han kom hem på luch. Gick jag bara upp och käka och var med han en timma tills han for och jobba igen. Nu ska jag vänta tills fyra då jag hoppas att han kommer igen. Inte så himla länge kvar nu såg jag :) bra! Ska försöka fördriva tiden med någonting hära men jag kan ju inte göra så speciellt mycket. Hans lillebror är här och springer hela tiden upp och ner :p Ska springa ner och ut en snabbsväng!

Jaa, och varför heter det Byaväg och inte Byavägen som alla andra vägar :p Skulle det inte se lite konstigt ut om det stod Kummelväg och inte Kummelvägen?..

Får se hur länge jag stannar :) Skriveer kanske sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-16 @ 18:12:12
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: Anonym

men johans väg är ju mer skumm ;b den heter "Ale Fätåg" haha det låter så fult

2009-06-16 @ 18:12:43
URL: http://karlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0