:)

EN dag kvar av skolan, det är typ inte sant? :O såå gryyymt skönt!

Varit på stan idag, Kicki har gått med mig eftersom Sofia aldrig kom med. Åkte in med nio busen och mötte Kicki också börja vi kika runt. Jag trodde det var kört först men mina inköp blev jeansleggins, ett svart linne, ett vitt linne med fint tryck på, både u-ringning bak och fram, solpuder, sen blev det också ett par vita sommar skor till det och en KNALL rosa Björn Borg börs som avslutningspresent av Kicki. Tack sis :) www.christineskoog.blogg.se
Skönt att ha köpt kläder nu!!

Blev inget sola idag/kväll heller eftersom att jag helt glömt bort tiden?!:O Tänkte inte på vad tiden var försen Björn ringde och bad mig kolla en buss åt honom :p oojoj!
Varit upp på konsum nu ikväll med Kicki och mami, där fick jag förutom allt jag fått i stan av mami två hår band som var rätt smidiga och goodis :p har för mig det var något mer också men det var det nog ändå inte..

Om ni inte får bilder på kläderna och min söta börs ikväll eller imorgon får ni ju alltid någon bild från skolavslutningen antar jag :) såå, vi hörs! Ska springa ut nu ;)

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0