HELG :D

SKÖÖÖÖNT!!

For till skolan, såg film på språket, fick veta hur det gått i nationella svenska och engelska sen gick jag och spela lite brännboll på idrotten men det vara inte länge utan jag gick från lektionen för Lena min idrotts lärare är stor i heeela huvet. Hon ger mig bara G för att det ända dom siktar på är jävla jogging och bad.. Och på jogging sidan har jag varit lite dålig, men dom ska fan se på allt annat också. Så jävla äckligt dåligt så det finns inte!
Slutade hur som hellst halv tolv :) Gick till Carro och här var ingen hemma så jag börja sminka mig och fixa läitegrann till Ale.


Mina betyg ser ut såhär nu:
Svenska G
Matte VG
Engelska G
Biologi VG
Kemi G
Fysik G
Teknik G
Slöjd VG
Bild VG
Musik VG
Idrott G
So x4 G
Tyska G
Hemkunskap G
=185p, borträknat ett ämne

Dom kommer mest troligt bli såhär utav det jag fått veta:
Svenska G
Matte G
Engelska G
Biologi VG
Kemi VG
Fysik G
Teknik VG
Slöjd MVG
Bild VG
Musik VG
Idrott G
So x4 G
Tyska VG
Hemkunskap VG
= 205p, borträknat ett ämne.. om jag har tur lyckas jag med att komma in på sylist :)

Björn jobbar fortfarande så annars hade jag redan farit till Ale men nu måste jag vänta tills han är klar osv.. Carro ska köra mig dit, skönt att slippa åka buss. Hon har jobbat natt hela veckan som jag sagt och då tänkte hon vara vaken ända tills hon somna tidigt ikväll men då lyckades hon slummra till här på andra änden av soffan ser jag nu. Men lika bra, vi ska väl börja röra oss på en timma eller så :)

Stekt en hamburgare och myst på här för att fördriva tiden litegrann.. Vad kan man hitta på i en timma till? Kanske jag mitt i allt går ut och går med Tiquila, men det lät jobbigt. Får se helt enkelt! Mitt i allt somnar jag också en stund, men då lär vi väl inte vara på väg på ett bättre tag =)

Aya, allt för mig just nu. Suttit och skrivit på dethär grymt länge nu för att jag har segat med allt annat så vi lär väl fara om typ en halvtimma :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0