helgen som varit!

Då var vi det kortfattat, men jag kan sammanfatta helgen med att det har varit en gryyymt bra helg :D!!

Fredag drog vi då till Jokkmokk och fira midsommar där som jag sa. Vi hade grymt roligt och var i fylla från elva på dagen tills fem-sju tiden på natten då alla somna :) Vi höll igång länge om man säger så. Har blåmärken överallt och skrapmärken som gör symr ont. Plus att jag har ont överallt och TRÄNINGSverk. Ojoj så vi brottades, sjuukt. Precis sett en film på en annans blogg där vi brottades och det såg ju förjävligt ut, och i fyllan.. oojoj!
Åkte hem lördag och då duscha jag snabbt och fixa litegrann, sen kom Björn och var med mig tills idag.

Igår var vi och drack och spela kubb tillsammans med massa folk nere hos Kristina och Ulf. Var mycket trevligt! Somnade rätt sent och vaknade lika sent idag också. Nu ikväll innan Björn åkte hem var jag han Linda Carro Nisse och Oskar och meta nere vid hamnen i Kängsön. Jag fick två aborrar (småa) och sen fick vi lite till :p 
Roligt att vi hittade på någonting iallafall. Finns aldrig någonting att hitta på, det är lite små tråkigt.. Men snart ska man jobba en vecka på cafeet nere vid Kängsön och sen blir det tre veckors jobb åt kommunen på ett ålderdomshem.. Jippiee! :/ Tackar iafllafall för att man fick något jobb alls. Men det tråkiga är att jag kommer att tjäna typ en tredjedel av vad jag tjäna förra sommaren.

Jaja, nu är det nog godnatt.. Bilder kommer, men inte imorgon för då åker jag till stan med mammsingen och efter det kör hon mig till babe i Ale :) Blir där någon natt. Syns på någon dag!

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0