Ja, nu var det söndag igeen

Helgen går altid lika fort, men just nu har jag ju alltid helg nästan. Förutom att jag inte kan vara med Björn lika mycket osv..  Ett plus är ju att solen skiner som aldrig förr alla dagar-hela dagar.



I fredags var jag med Agnes rätt mycket, efter ett tag kom hennes kompis Elina sen kom Sebba efter ett tag också. Vi kom på att fara och fika på fiket i Strömsund så jag Kicki Sebba Agnes och Elina for dit en sväng, kan ju säga att det var ju absolut INTE bra. Som tur är öppnar fiket nere vid Kängsön imorgon och är öppet några veckor frammåt. Ska jobba där om två veckor bara en vecka så kom och fika nu! Mycket braa.. Ja, iallafall efter att vi varit och fikat så far vi hemmåt och där sitter Björn hos mig med folket. Så då har jag varit med honom tills nyss då han åkt med bussen hem till Ale. Tråkigt som vanligt med ska dit i veckan igen. Fredag kväll var vi här och drack litegrann och lördag var vi nere hos Conny och Eva-Lena :)

Idag har vi bara tjillat på hemma, jag Kicki och Björn har kastat lite pil och sånt bara för att fått göra ngt och fördriva lite tid. Innan Björn for spela vi lite kubb och sköt luftgevär osv med gammelfolket.
Ska nog mest troligt gå och klä på mig mer kläder och köra ner till Uffe och Kristina och spela lite mer kubb.. Men ska höra med Kicki hur hon ska göra.

Fick nästan ont i nacken nu, har inte skrivit på flera dagar. Är lite otränad för att sitta här ;) Ska gå ut och röka nu, Puss!

...Som vanligt, bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0