lägenheten

Åh, snart helg. Fyfan så skönt! Ska vara och mysa på med Björn hela helgen i Ale :) Sen får vi se om det blir Råne någon sväng också kanske..?

Sitter bara i Carros lägenheten nu, städat lite här osv. Är med hunden när hon jobbar och har varit det hela veckan =)

Igår var jag bara hemma, hade operation dagsverk som jag berättade om.. Jag gjorde knappt någonting om man säger så. Jag hjälpte till med lite små saker, och det var ändast bara för att mami är sjuk nästan. På kvällen färga Kicki håret på mig, skönt att slippa utväxten jag hade. Har dragit ut på det så mycket och haft fullt upp senaste tiden med allt och inget så har helt enkelt inte blivit. Men nu minsann!

Idag har jag bara varit hemma och gjort absolut ingenting..

Ska gå och sova nu, Björn ringde precis så ska fortsätta prata med han nu :) Skriver imorgon om jag har tid!

Puss/ eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0