minnen

Har suttit och raderat massa jävla bilder och kollat igenom, då hitta jag mycket bilder sen jag och Sofia umgicks HELA HELA tiden.. Här kommer några!


Boden -07! En helg i B-town med folk!


Tältning med både Sofia och Agnes en sommar för några år sen :)


Sofias röda JÄVLA cykel och alla jävla vurpor.. Tror nästan det var den mest farligaste :p


Alla uno promenader!



När vi sov i skogsvagnen, där också tillsammans med Agnes <3


Haha, när vi var ny klippta :p



Alla sjuka cam-bilder ;)


Klassresa i sexan :)


När parasollet flög rakt upp i luftan och iväg flera gånger utanför max :p haha!


Bad i rörbäck, Kicki och jag Sofia tar bilden :p


Skolskogen, risigaste tiden ;)


Danne-dagen


Promenader!



Uno sittandet!

LIPPEN!!! våga inte lägga ut en bild ;)

...och mycket mycket mer!

Visst äre minnen, om inte så säg :p

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det var då många egobilder på den där tiden! ;) men nog var det nåt roligt påhitt varje dag, man hade ju fan aldrig tråkigt :D <3

2009-06-09 @ 21:22:47
URL: http://karlander.blogg.se/
Postat av: jag igen ;)

fan vad söööööta våra tröjor med "päls", från bikbob var, haha vi var då nöjda iaf ;>

2009-06-09 @ 21:23:49
Postat av: jag igen ;)

fan vad söööööta våra tröjor med "päls", från bikbob var, haha vi var då nöjda iaf ;>

2009-06-09 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0