myspys

Haft fiske idag som aktivitetsdag som jag kanske nu sagt flera gånger, tog med mig Tiquila och lite gott och satt där nästan hela dagen tills klockan ett då inte lärarna orka med oss mer :p

När jag kom hem satt jag ute och sola en väldigt kort stund tills det kom moln och börja blåsa kallt så då gick jag in och ringde och beställde en sol tid. Fick en klockan 4. Vad hemma kring halv fem, käka, packa lite grejer och åkte till Carro där jag sitter just nu. Hon har farit iväg till stan och umgåts med Linda och gänget så jag är med Tiquila men hon sover bara. Skönt! Hunnit med att bada badkar en halvtimma, fyfan så skönt. Det var länge sen eftersom jag inte kunnat bada mycket på flera år när vi tog bort vårat hemma. Sen har jag också spelat lite Gh Metallica, älskar Metallica! :D 

Ska gå och se om hon har något gott och dricka osv sen ringer nog snart Björn :) Han är och klipper sig så han skulle ringa efter det någon gång.. Man vet aldrig om jag skriver något mer ikväll, men jag tror inte det. Men man ska aldrig säga aldrig ;)

Jag tror inte jag har förstått ännu att det är skolavslutning imorgon kväll och att jag sen ska få byta skola och börja i Lule, känns lite små skummt menmen.. SOMMARLOV!

Puss /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0