nu eree slut :p

Yes! Skönt att ha gått ut nian nu och börja i stan..

I torsags var det avslutningsmiddag klockan fem och aavslutning halv sju. Slutade ungefär halv nio och efter det åkte jag hem och sedan tillbaka till Älven för att dricka. Slutade med att jag och Björn kom hem ungefär kring klockan fem. Hade väldigt trevligt :) (kommer bilder, håll också utkik på min pixbox www.emmelieskoog.pixbox.se !)

Igår var det Råne marknad, gick och kika en sävng med Björn och Carro. Hittade inte så mycket, men ska åka dit imorgon och kika på ett par skor. På kvällen såg jag och Kicki två filmer och mös på eftersom att jag inte orkade göra någonting på hela dagen knappt.. Var grymt risig kan jag då ta och berätta!

Ikväll blir det att åka ner på Olovsvägen och spela kubb med gammelfolket och Kicki, senare kommer Björn också. Kanske blir att dricka litegrann också :) vi får väl se hur kvällen slutar! Kanske man behöver en återställare sen i torsdags ;) hihi


Skriver kanske senare för nu ska jag kolla hur det går för Kicki och hennes fiskar hon försöker laga ;) www.kexxxen.blogspot.com

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0