Ny vecka..

Och nya tag!

Ska börja med att säga att jag blev lite förvånad att jag hade så många kommentarer av så många jag inte vet vilka de är i senaste inlägget. Tack för dom :) Alltid nice!

Vika kläser min blogg? Kommentera och säg :p

Idag klev jag upp rätt tidigt,
inte såå tidigt men tidigare än vanligt om man säger så! 
Gick en promenad och mötte Malin tillsammans med hunden Tiquila. MysMys
När jag kom hem fixa jag mig lite,
sen kom Malin igen och efter ett tag kom Carro också och hämta Tiquila.
Så jag och Malin följde med Carro och Linda ner till fiket i Kängsön som vi hade planerat.
Nice som vanligt, alltid något gott som finns!! :)

Nu kom papi mami Oskaar och Kicki hem från stan, så nu ska jag gå och kika vad dom köpt. Ser ut som massa kläder och blandannat en rätt stor pool åt Oskar och en platt tv åt Kicki :)

Åker till Bjöörne i Ale imorgon, så får se om det blir något bloggande alls för mig imorgon!
Bjuder snart på några bilds :D

Vi ses!
Puss /eee

Kommentarer
Postat av: Anna

jag brukar läsa;)

2009-06-29 @ 19:42:54
Postat av: malin henriksson

jag läser, eller oftast iallfall :D

2009-06-29 @ 21:45:53
URL: http://www.nogg.se/malinhenriksson
Postat av: evelina

jag läser! :D

2009-06-30 @ 16:01:37
Postat av: Sofia

Jag läser :)

2009-06-30 @ 18:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0