operation dagsverk

Onsdag idag heeela dagen :)
Ledig eftersom vi har operation dagsverk dag. Dom som inte vet vad det är så går det ut på att man ska göra någon syssla eller arbeta lite grann hos ett företag för att tjäna ihop pengar till barn i olika fattiga länder. Minst en hundring.
Jag tänkte sätta på någon tvätt plus att jag har skalat potatis till palten senare osv :)

Det har hänt rätt mycket senaste dagarna.
I fredags var jag med Björn hela dagen efter skolan till lördag då jag klev upp tidigt som fan och tog mopedkortet. Sen for Björn hem när jag hade träffat honom på "lunchen". Det höll på från 8 på morgon till efter 5 på eftermiddagen/kvällen. Direkt när jag kom hem därifrån for jag runt överallt och hämta grejer och gorma på. Hoppa i duschen efter det och sen var det jag Kicki Linda Carro Johan Markus och några fler som för festa litegrann innan lule avfärden för crusing.

Söndag morgon åkte jag till Pite för klassresa. Kom hem igår, Björn hoppa också på bussen i Lule och sov med mig i Carros lägenhet med hunden från igår till idag. Han åkte med bussen klokan sju imorse och jag vakna kring nio tio tiden. I Pite bowla vi, spela kubb och brännboll, badade och tjilla på hotellet för det mesta :)


Ska gå en sväng nu, jag lägger in bilder senare från alla tillfällen!


Puss/ eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0