PREMIÄR!

YES, idag blev det ett premiär dopp med Siri och Agnes neri Andträsket :) Mycket mys! Före det slog vi igång grillen och grilla lite go mat tillsammans, myspys!

Nu är jag och Siri i Carros lägenhet tillsammans med Tiquila. Vi har myst på med lite chips och juice och så vidare..

Alltså har jag i hel het varit med Siri hela dagen från när jag vaknade klockan ett. Siri ringde mig i morse och prata så eftersom vi bor grannar så sa jag att jag ropar någonting när jag är ute. Så när jag kom ut drog jag någon trudilutt där så då visste dom att jag var vaken :p Sen gick jag över till dom men vände lika fort för Siri var lika sanbb som mig så vi gick till oss :D

Ska vara social nu med Pirr!
Puss och Godnatt! /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0