sista veckan

Pratar med Björn nu i telefon, ska snart gå och käka någonting gott. Blev jävligt sugen på mackaroner och köttfärssås men det lät grymt jobbigt.. Får helt enkelt se vad dom andra tänkt käka! :)

Sista veckan/dagarna nu av skolan och detsutom Råneskolan :D HÄRLIGT!
Idag har vi cyklat 3 mil med skolan, plus att jag cyklat till skolan och tillbaka. Tog med Tiquila på vägen hem, och hon sprang jävligt bra med en cykel brevid sig. Hon brydde sig inte ens om människorna vi mötte och hade framför oss?! :O ..konstigt. Jaja, ska försöka börja cykla med henne mer så både hon och jag får motion och lärdom. Är mycket roligare än att cykla eller springa själv, alltså två flugor i en smäll :p

Imorgon tar jag ledigt från cyklingen och drar till standen för att handla skolavslutningskläder som jag fortfarande inte gjort!!! Börjar känna paniken, och inte bara lite smått utan ganska så jävla mycket. Det är ju fan kört för min del om jag inte hittar några kläder imorgon. Men ska nog lösa sig, någonting måste det ju finnas på stan. Eller, det behöver det inte göra.. För jag hittar då fan aldrig någonting!

På onsdag är det fiske, ska stå och kasta i älven.. Får se om det blir det eller inte :) Kan vara lite småroligt ibland. Hade planer av att inte alls fara idag heller, men nu är det gjort och det känns sköönt! Så nu har jag faktiskt rätt att vara ledig imorgon, och KANSKE onsdag också.. Förresten så tror jag att Sofia kommer med som sällskap till stan, KUL.. Om det nu blir så.

Ni får lite bilder av Viktorias klassresebilder på köpet:

Jag slummra till där på dagen tvärs över Siris säng :P


Siri <3


Amanda och jag på g till käk-huset! Vad gör jag? :P


Lite disk? :P


Hämta Kicki med vespan nu på busskuren sen KÄK! :D

Puss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0