snart måndag

Det känns som om det var idag Björn sa: Nu är det helg och snart måndag igen..
Det är fan sant, hela helgen har redan gått.
Sovit i Ale fråån fredag till lördag. Vi käka grillat tjilla på och gjorde lite allt möjligt. Vi var och körde cross en sävng till hans farmor och farfar, sen gick vi ner och kasta lite grann men fick ingenting. Lördag klev vi upp lite senare av att Victor kom. Vi satt och käka litegrann, sen gick vi ut och gjorde sånt som skulle behövas och efter det åkte vi in med Victor till Stan. Gick in till han en säng och käka lite pizza, en stund efter det och lite tv tittande kom Carro och hämta oss för att fara till Råne :) Igår gick dagen segt, men kring ett två(?) kom lite folk och var social och drack öl med mig och Björn. Somnade väl kring sex och klev upp efter ett någon gång idag. Skööönt!

Imorgon är det cykling med skolan.. Vi måste cykla från Råne till Sundom och tillbaka.. Hojjaa! Jobbigt, så jag måste fixa lite färdkost och sånt till imorgon då nu ikväll. Ska hinna duscha och lite sånt annat innan klockan åtta nio för då kommer Patrik Marilo och Fredrik som varit i Turkiet i två veckor. Vet inte om jag far och sover hos Carro också. Hon ville det, men det krockar med att få träffa Jokkmokkarna åså så jag tror inte jag vill. Men hade varit skönt att åka dit senare ikväll och ha 10 meter till skolan. Ska gå och ta reda på när vi börjar cyklingen imorgon också..




Nu blev det mycket :)
Skriver nog senare när jag har träffat domdär fuskit bruna sakerna osv.. <3 PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0