söndag

Bakits söndag om man kan kalla det så..

Igår satt jag bara hemma och hade tråkigt mest, sen lite senare fast ändå tidigare på kvällen kom Erik Camilla Carro och Ida till Kicki så vi satt här uta och för festa litegrann med Vomit spelande osv :) Efter det bar det av till Jesse, var där ett tag tills vi börja gå mot puben. Träffa Björn på puben och sånt. Efter ett bra tags stampande runt byn med folk och träffandes av andra så åkte Jag och Björn med Matte Victor och chauffören Gustav hem till mig och festa med dom som var här. Var nicebajs! Björn däcka tidigt som fan (som vanligt) och jag gick och la mig kring fem och sen somna vi sju.. så alltså varit en grymt tung dag idag. Björn for hem kring sju med bussen, käkat bakismat från Bk idag och sånt. När han for somna jag och sov till klockan nio då Mia ringde och väckte mig så nu är jag vaken igen och det får jag se hur länge till det varar :p

Imorgon ska jag fara ner till Stefan och klippa hans gräs matta som jag och Kicki alltid har som extrajobb :p 100kronor per gång. och det går fort bara man gör det. Efter det ska jag nog åka till babe i Ale. Men får se hur det blir med det! Tror så :)

Nu ska jag mysa ner i sängen på ett tag och sen försöka sussa <3 Puss!
www.emmelieskoog.pixbox.se
www.kexxxen.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0