då var det borta!

..Jaha, då var det lovet borta!?

I fredags satt jag hemma, Carro och Sabina kom så jag åkte ner på Uno med dom och efter det med till Carro en säng och gorma medans dom fixa sig inför 25års fest. När dom var kvar åkte jag hem igen och hoppa av hos Siri. Var social med henne en sväng sen gick jag hem. Gick jag sen ut igen på Uno med Siri och Sofia, efter det hem till mig igen. Drack en öl och sen gick jag ner till Jens för att gratta han och sånt :) När jag kom hem hade redan Kicki kommit hem från en fest i stan så jag tog in nyckeln och gick och gjorde mig en grönsakssallad med gurka tomat och sallad med citronsprut på ;) Gott, sen prata jag med grabbarns från fjällen och Evelina men blev hungrig igen så gick och gjorde mig två mackor i järnet klockan 3.. Efter det kunde jag minsann somna! Hihi, ni vet dethär förbannade nattätandet och speciellt när man kommer hem efter fest.

Igår var jag också bara hemma med Kicki. Mamma pappa Stefan och Oskar var och körde skoter och vi tjilla hemma med glass och jag lästa lite ur min bok som jag måste skriva en bokrecension på snarast! Kring klockan fyra kommer Carro och Sabina klamsandes in med chips dipp och cola till hockeymtachen! Vi starta den och Lule förlora denhär gången mot Frölunda med 4-2.. Ajja, dom tar dom sista gångerna nu! Efter ett tag kom Linda och sen senare kom Marcus Anders Jonas Oscar och Sebba, vi drack tequila och grogg :) Sen for Sebba Kicki Oscar och Anders till Smedsbyn där det var 18års fest. Jag Marscus och Jonte försökte ta oss dit efter att Carro Sabina och Linda också farit iväg till stan. Det gick inte vägen så Marcus och Jonte for till Klappis och jag stanna hemma eftersom jag ville ta mig dit. Åkte tillslut med Olle Victor och Mia, efter ett bra tag var jag där efter en eller annan orsak ;) Hos Robert var det massa folk när jag kom med blev mindre och mindre och tillslut var det bara Jag Kicki Oscar Sebba Julia Robert Putte Emil Joel och Löken kvar.. Vi dansa och levde jävuln och sen åkte vi mot Persön och sen hem! Somna efter ungefär en och en halv sekund! :D

helgens låtar är lungt:
http://www.youtube.com/watch?v=ZWQ45eEOw3g - Inget med dig som är underbart!
http://www.youtube.com/watch?v=2CuSLOVDqDc - Let it rock!


Idag har jag bara vaknat, ätit tacos och satt mig här! Nu ska jag läsa klart min bok, eller jag MÅSTE.. Sen blir det att käka någonting gott och efter det hitta på någonting med Evelina och säkert någon fler!

Puss /eee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0