onsdag

Slutade typ 10 idag då men var kvar på skolan, med Mia och byn tills 12 då Kicki sluta praktiken. Åkte hem, käka också kom Evelina. Vi såg wildchild, som jag sett några gånger men ändå jag käka blandannat medans Evelina såg den :) Båda hann somna en snabbis och Evelina berätta att hon somna två gånger och hon röck till båda gångerna och blev rädd att jag såg det för det hade varit lite små pinigt för lilla hennii :$ HAHA!

Ska städa klart mitt rum nu, sen ska jag dra till Carro :) ..Snart får ni veta en hemliget, men inte ännu :p Ska bara kika in i köket och kolla om Kicki och mami kommer frammåt i hårfärgandet, Kicki ska nämligen blondera sig igen :p Stefan sitter nog och tittar på.. huuum.
HÖRS!

Puss /eee


Kommentarer
Postat av: evelina

liiiite pinigt baraaa ;)

2009-03-25 @ 17:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0