:D

Fick en underbar idé av Kicki soom jag önskar mig mest :)
En till tatueringstid, vilket inte lät alltför tveksamt!



Vad det blir har jag planer på,
men det får ni veta senare isånnafall!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag på skolan,
har ingen datakunskap eftersom vi bara var några få på lektionen.
Men jag sitter kvar och kollar lite najsiga sidor som typ denhär :p
Ska vänta på Björn nästan till klockan tre,
då kommer han och hämtar mig och vi drar mot Ale!
Kina mat väntar, ska få hembes. friterad kyckling med sötsursås, mmm!
Det var exakt det som satte pricken över i:et idag :D

Nu ska jag kika vidare, snart dax att börja gå.
Pusss /eee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0