ohh så kul ;)

Inte bloggat eftersom att jag varit i Ale från igår tills idag.

men.. ni kan ju iallafall få veta lite av det jag gjort om ni vill!

Igår slutade jag klockan två, fördrev tiden på stan en timma. Handlade upp mina gamla presentkort. Hade tydligen ett på Ur & Penn för 131 kronor om jag ska vara exakt så då köpte jag ett silver halPsband med en orm, massa silver armband och silver och guld örhänges knappar -tag tre, betala för två ;) Alltid bra! Gick också på HM där jag hade 300 kronor. Där köpte jag en rosa ormskinns neccesär, jordgubbsluktande hårspray och en mascara + att jag fick 50 kronor över och det är alltid bra för där hittar man alltid något smått och gott som är vettigt.
Efter stan gick jag och satte mig och väntade på Krissan som kom och hämta mig halv fem i Norra hamn för att köra mig till Ale. Var gode jävla less eftersom att jag inte hade nå ström på mobilen och fick sitta där i en och en halv timme. Men när jag suttit där ett jävla bra tag kommer Björn hoppandes ut ur en bil mitt i allt. Vi hittade varnadra utan mobil, som på uråldern ;) Så han åkte också mot Ale med oss.

När vi kom till Björn käkade vi goo lasagne och tjillade på tills vi åkte till Bjurs och satte oss i en husvagn och spana efter rådjur. Inga sånna men vi fick iallafall se en ko med två kalvar :)
Sen åkte vi hem till Ale igen efter att vi duschat och sånt i Bjurs.
På morgonen idag tog jag bussen från Ale till skolan och slutade just efter två.

När Björn for dit själv idag och jaga kom det tre björnar!! :O ..fan att det inte var idag jag var med eller igår dom kom :s hade verkligen se björn, en riktigt björn.




Nu blir det att ställa bort datorn och stänga ögonen och sova i min ny bäddade säng som jag ligger i.
(har inget data bord så ligger alltid i sängen, och nu sov klar också :))


Älskardigbjörnebjörn<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0