Älg

Vi har tydligen haft besök imorse av tre stycken.
Dom är här ikring och vandrar.. ofta,
men nu låg/stod dom och åt här tvärsöver gården.
Sen hade dom tydligen gått över till Siri och dom och käkat på doms pilträd.
Hände just efter jag hoppat på bussen till skolan.
Björn missa dom med bilen, fast dom stod bara någon meter ifrån.
Men mamma hade sett dom, och Oskar (min lillebror) hade tydligen haft full chow med att springa ute på gården och skrämma ivåg dom innan han skulle på skolan men inte att dom brydde sig.

..det fattas bara att dom ska stå här imorgon utenför huset när jag kommer ut i full stress för att springa till bussen. Då lovar då jag att jag springer in igen och tar bussen efter att dom gått.

Dom är så stora, äckliga och läskiga så jag tog en lite sötare bild här på bloggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0