=)

Blev en bra kväll igår, förfestade hos Stempis och gick vidare därifrån till Pizzan och dit kom en massa jävla folk. For även en snabbsväng till Bagarn men det var inte länge så var jag tillbaka på Pizzan ;) Haha, shit vad gormigt det blev där utanför när dom stängde, vi stod säkert där i två timmar + att vi vänta på en taxi.







Haha, såg att jag hade skrivit ett inlägg igår när jag kom hem. Var väl tydligen hemma där vi halv fyra då :P Noo aning! Tillochmed en låt hade jag flächa till det med, inte illa ;) Men den skulle nog passa bättre idag!

Nu kommer pappa och Andreas med skoter, ska hänga med dom tillbaka till stugan och tjilliera! Men nu först ska jag gå och borsta tänderna och ta mig en såndär fräsh cigg, sen kanske få sig nå i maggen ;)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0