??

Iiii, vad ska man hitta på?! Kanske be mamma snöra i dom röda färgerna i mitt hår, hur tror ni det blir? :) Köpt två stycken för längesen men inte blivit av för jag har velat fram och tillbaka, nu har jag ju iaf ingen utväxt så kanske ska passa på då nu medans det är jämt :O Ifall det blir förjävligt tar jag lov redan idag och fixar det imorgon ;)

Undra om man ska ta och beställa en hårförlängning också, var jävligt längesen jag hade förlängning. Ifs har jag fått jävligt långt eget men är som snyggt, kanske jag får ta ända ner till naveln för skillnad ;)

Mallan kom ju som sagt, blev en massa surr och mario som vanligt ;) Kan hända att vi drar en ny varvning, blir fjärde raka då om jag inte räknat fel :P hass vilken hobby vi har dollsan!

VAD SKA NI GÖRA PÅ PÅSK!? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0