morr

Kom hem för ett tag sen. Jag och Björn drog till Alvik igårkväll för att fira Victors 20års fest. Grymt roligt med en massa folk, förutom att det gick sönder så jävla mycket grejer för honom som vanligt, idioter det finns som tror man kan göra vad man vill. Ajja, rolig kväll men inte lika rolig morgon när man vaknade i Albyn!
(Bilder från igårkväll kommer senare)

Igår på dagen så klev jag upp och tog mamis skoter och följde med papi och Andreas till stugan, fan så dom gorma efter vägen men det var kul att se :P Alkoholen var redan i kroppen också så det gjorde väl inte gormandet tråkigare för dom heller skulle jag tro ;) Björn kom och vi var i stugan tills på kvällen då vi åkte och duscha och drog mot Alvik.

(skulle visa er en film på när dom kör och dummar sig men inte fan vill youtube funka som det ska.. Lär nog inte heller kunna visa er några filmer från festen igår då)

Idag drog vi till Victor på förmiddan och senare vidare till stan med honom för att Björn skulle hjälpa att fixa en lastbil. Efter ett tag körde hjärtat hem mig till Råne :) Skötn som fan är det att fått snöra sig i sängen igen, jag är inte helt stabil idag om man säger så. Vi har käkat från Korvgubben idag, men fick inte i mig så mycket så ska beställa med mami nu och försöka mig på en tripsmeny :P

I fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0