hovva

Bra helg, en mycket bra helg med ett undantag.
Vi fick ett telefonsamtal inatt av Sunderby sjukhus att min morbror krashat med skotern då han farit från våran stuga igårkväll. Han fick flyga med helikopter från Sunderbyn till Ume pga för svår skada. Sönder skallben och svåra inre blödningar i hjärnan.. Fyfan, hemsk natt! Mami är i Ume nu så är ensam hemma idag, får se vad man ska försöka fördriva tiden med, blev ju som tråkig dag. Björn var också tvungen fara till staden, jag får väl vänta till klockan blir fem då Kicki slutar, då ska vi beställa mat. Is inte ställa mig och göra någon mat när jag ändå är själv. Kanske kan ta en powernap också, inte sovit så mycket inatt.

Fredag var vi hos Kixx på fest, mest en massa brudar undantaget var väl Päenti ;) Det gick hårt till, var full fortfarande på morgonkvisten när jag sprang i panik efter vatten. Sov hos Kicki (rättare sagt däcka där på soffan vid halv fyra på morgon) och hennes trapp i läggan var ju inte alltför häftig när man var i detdär skicket :P Vaknade senare av att mami ringer och säger att det är bra väder och att dom dricker en öl, fyfan ville bara spy. Kunde verkligen inte tänka på ordet alkohol då.. Började hursomhellst dricka i stugan igen igår och det blev smårunt under fötterna även då. Bilder kommer! Har kanske 200 stycken, fyfan vad vi knäppte och gorma i fredags, även igår ;)


Smakprov på hur jag såg ut i fredags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0