Jallajalla!

Inte tänkt på att skriva nu på ett litet tag eftersom jag varit med Björn och lollat på, Carro och Per har kommit, varit till Ume och hälsat på m.m m.m + att det är lov och man kanske gör mer (även fast jag inte gör ett skit). Sen så är nog den största sanningen min Iphone, jag ligger nästan aldrig vid datorn längre för att jag heela tiden kollar fejjan osv på telefonen för att jag tycker det är bättre och sen så är blogg.se cp när man går via telefonen.. :S

Tvättat massa bilar :)


Drog till Ume med mamis nyracer ;) Jag körde från och till Pite :D


I bilen :)



Kopplat i bas i Bjärtas bil :)



Vad skulle man ha hittat på idag då? Ligger just nu i sängen med Barso breve :P Ska klä på mig och följa med mami ner till Stefan och rengöra hans überstora akvarium och lite sånt tror jag :) Hade fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0