puuuh

Dagen har bestått av en massa skola (servering) + pluggplugg, men även surr, yatzy och Mariospel med Mallan och Mami :)

-Jumbotorsk

-Dessert (cheesecake m. hallon och björnbär)


Igår var det steek som saatan = Jag och Vj hettade sönder på bron utanför Språklådan på det långa hålet innan lektionen. Galet skönt, idag har det varit mer mulet men hörde ryktas om stek imorgon igen :)


Nu har jag tagit en dusch och sett Kniven mot strupen och BB börja precis så nu måste jag kiila, det blir nice ikväll när Bass Hunter kommer in ;) holahola
Natti!

(nyduschad)

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- mamma till Ebba ♥

Jag är riktigt sugen på bi:et men hon får nog välja själv, då alla var så sööta :)

2011-04-12 @ 23:21:00
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Christian

snygg bild på dej emmelie;D

2011-04-25 @ 07:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0