danceingqueens!

Kvällen igår blev mycket lyckad, förutom att Björn somnade klockan nio och kom aldrig mer upp. Han skulle bara "vila" en halvtimma. Men han har ju jour så allt blir ju lite tråkigare när man inte får dricka mer än bara någon öl, så jag förstår till en viss del :P Att han somnade klockan nio bestod av att han vaknade halv sju och låg och höll på med mig i typ en timma tydligen och sen när jag vaknade klev vi upp och åt en skagenmacka, mums! Jag har tydligen snackat om inbrott med honom imorse? haha, så det kan gå i nattmössan :P

Vi åt god mat, blev mer och mer folk allt eftersom tiden gick och vi blev fullare och fullare.. Ungefär som en vanlig kväll fast med lite nya ansikten bara och såklart gamla!! :)






haha!

Har några filmer också, en massa jävlar faktiskt..
Fan så jag garva då jag såg filmen på Andreas imorse :P ojoj!

Björn åkte med skotern klockan tio och skulle möta upp alla andra på OK så inte har jag sovit något mer.. Kan bli en tidig kväll med chips och dipp, eller vad skulle man ha gjort? Jag tror att jag ska åka och köra en sväng med Björn sen, blev sugen för har inte suttit på en skoter något i år fastän vi har dom hemma :) Det är ju alltid mörkt då Björn kommer från jobbet, och jag gillar inte och åka själv ifall skotern stannar eller kör fast eller inte hittar men jag och Kicki får väl ta varsin skoter någon dag medans det är ljust :)

Ska städa mitt rum nu så man blir bländad när man kommer in här om man inte använder solbrillor. Förövrigt har dom säkert också dammat igen :P tihi! Skönt att det blir storstor städning när jag byter rum!
kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0