ajjjj

Hej, äntligen hemma! Fick åka bil hem med K och K som var i staden och lalla på, satbussar tur man slapp.
Har ont i mina fötter speciellt tårna pga nikeskorna, dom kanske man egentligen inte ska ha en hel serveringsdag men vad annars ska man ha. Jag har som vanligt ont i fittknölen jag har på insidan av foten, varit och rönkat den och allt men inte fan kan dom se något som vanligt. Är helt mör i kroppen så det bara värker, speciellt armarna. Örat är det också bugg i..tror det är på G någon dundersjuka till råga på allt, det sista var väl bara någon varning inför den riktiga sjukan, ja förbannat.

Ska ta och käka fläskfilegryta och ris när Bjärta kommer och senare blir det hockey :D
Hoppashoppashoppas att dom vinner och får en bra början mot SAIK, annars skriker jag halsen av mig tamejfan!

-Jag har inte haft speciellt mycket att blogga om domhär senaste dagarna, men det kommer väl något il någon dag :) Kanske imorgon, eller redan ikväll ..vem vet? ;) Men jag uppdaterar ju iallfall någon gång varje dag så såå himla farligt är det ju ändå inte!-

Skriver senare hur det gick i hockeyn för ni som är intresserade :)
.PS. Snart kommer iphonen så då ska ni få se på fan på uppdateringar ;) Om det funkar som det ska vill säga! .DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0