blåsigt värre!

Tjänna :D
Kom precis in efter en jävligt rolig skotertur!
Jag Agnes Siri och Päenti har varit ööööverallt och ingenstans :P

Kan säga att jag tycker inte om att träffa på massa renar när jag är och kör själv, dom poppa upp efter leden när jag var på väg mot Råne från stugan. Haha, dom vägra flytta sig hur nära jag än körde!


Uppe på Blåsberge, fan där kan man säga att man blåste bort :P


Pärlan gömmer sig baki trädet :P


Var nästan så man tillochmed blåste bort inni hyddan!


Hundspann kom när vi var i Slumpen och grilla en korv :)


Arken!



Nu ska jag gå och käka lite pommes och burgare som mami står och flippar :P
over & out!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå känner inte du samma? :/ Hänt något speciellt..



Och Emmelie, du vet väl att man inte ska "skrämma iväg" renarna, utan ta en annan väg? ;) Buse

2011-03-03 @ 17:28:20
URL: http://summertimeblues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0