Dagens meny!

Hejhej!

Dagen var helt okej, åkte in imorse (mot min vilja eftersom jag inte mådde så bra) mot skolan och hade två lektioner. En idrott och den andra någon genomgång med Hans bara inför morgondagens matlagningstävling :) Skippade sista lektionen eftersom jag inte palla sitta på skolan och vänta i tre timmar. Väl hemma blev det Yatzy-spelning med Kicki Kristo mami och Oskar och sen gick vi ut och drog igång ny BMW:n för att Björn ska sen kika om allting är OK med den innan vi säljer iväg den andra som är i delar. Alltså om det behövs något från den gamla till den nya så tar vi det före den åker iväg ;)


Fin ACK:en!

Har precis käkat lite food och ska nu ta tag i operation städnings-dax!
Det behövs plockas upp kläder och grejer från golvet, dammtorkas och dammsugas. Såg att jag även hade kvar lite kläder i min gamla garderob och lite småtjaffs som jag helt skitit i.

Senare kommer Björn och sen skulle kanske Malin komma om en sväng, trevligt! :) Kommer nog inte bli så mycket mer än att fixa med bilarna osv ifall dom ska ta den, massa surr och tv ikväll :P KulTliv! 
ooops, han ringde och sa att hans negerkompis kommer samtidigt som han kommer från jobbet så därför måste ju göra en insatts och dra fram den andra BMW:n då ifall dom tar den så vi slipper göra det när köparn är här :P

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0