...

Inte så rolig dag igår pga en grej, annars var väl resten ok. Hojja :'( Inte så roligt dag heller för den delen, och kommer nog inte vara så roligt för ett tag.
Höll på här ute och i garaget, såg fredagens BB, spelade en Yatzy och surrade med folk, såg massa andra tv program, tog en dusch och såg sen dagen BB. Kommer bli bra ikväll nu när hunken fick komma in igår ;) tihi!

Idag har jag en lektion, idrott. Egentligen två men om jag ska gå på andra måste jag ha hål från elva till fyra ungefär, is jag inte. Funderar på att kanske helt och hållet stanna hemma, om jag ska åka så måste jag börja gå mot bussen på 40 min ungefär.
På tal om björnar så har jag inte kvar någon frans på höger öga, och nästan alla på vänster. Vad ska jag göra? GAH

Ska kliva upp nu iaf, pussochadjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0