:)

Heei Dollypollan, jag vet att det ska komma en femman i sommar typ men det kommer vara långt bort innan jag får något iphone då eftersom det alltid är kö på telefunkerna så då bestämmde jag mig för en fyra ;)

Tjenna! Ligger och snaskar i mig chips och dipp sådär som ett litet mellanmål ;) Kom hem från skolan för typ 40 minuter sen så ska bara ta det lungt fram tills typ fyra då jag ska följa med Mallan då hon ska tattoooa sig :) Kommer bli så fint! Om hon skulle råkas för att ha tid för mig (opanerat) så ska jag också sätta mig under nålen. Men annars så bokar jag en tid då jag är där och far och gör den då isf, om hon är bra vill säga. Känns ju bättre att fara dit hon bor typ mellan Töre och Kalix än till Överkalix! 
Det var vad min dag kommer bestå av, efter tattooandet blir det BB och sova. Ni lär ju märka om jag uppdaterar sen ;)

FAN vad törstig jag blev nu, kanske ett colaglas på dethär också :O
hehe, pusshejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0