Fredag!

Ooo så skönt med helg, riktigt jävla skönt! :)
Skolan gick bra, hade teckenspråk och ett fetjävla hål och sen gick jag och skrev ett prov på svenskan och efter det var jag too cool for school och sket i NK:n och gick och solade på Solsystemet med Nathalie ist :) Grymt skönt! Papi kom och hämtade upp oss också for vi och gjorde lite ärenden, balandannat det gamla vanligt så man klarar helgen och om till Per och lite annat sen mor Raaanbyn där vi hör hemma ;)

Tror jag ska ta och testa mina nya kläder jag köpte igår på stan, fick ingen ro att göra det igår hon Bjärta men nu jävlar! Sen blir det en dusch så man är fräsh till kvällen ifall det händer något fun!

Ha det bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0