goddagens!

Har bara legat inne idag och inte gjort ett smack.
Har bara fikat lite och vikt lite tvätt + sökt Björns förbannade Adidaströja som han tjuras med in i det sista och säger att den ska vara här fast den inte är här. Jag har sökt överallt!

Jag kommer fan inte ihåg om jag såg klart hela Big Brother igår eller om jag somna så jag ska kolla upp det nu på TV11 :P Sen så glömde jag helt bort att mami hade köpt chips dipp och cola åt mig, men jag får ta och äta det idag :) Jag glömde nog inte bort det utan jag var nog helt enkelt inte så sugen säkert, jag var nog bara mest trött.
Ska snabbstäda mitt rum, sen om Björn kommer senare så ska jag umgås med han typ en timma tills vi sen ska köra honom till Kallax och lämna av honom för att han sen ska åka mot Skånelandet Om han inte kommer blir det nog bara en massa slapp resten av dagen.

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0