haj och kaka!

Tjenna, ligger nu i sängen och svinar ner med lite eldrökslukt osv.. Har som ni kanske listade ut varit och grillat idag :) Blev jag och Agnes som hade det trevligt i Slumpen! En dusch sitter nog inte fel, men oo så kul det är att fara och dumköra och stanna och gotta sig i en suga men något gött folk :)




SötPänki :)<3

Pannan var gode sotig så våran bacon blev inte av den bästa sorten :P Men annars gick väl allt bra, blev inte som förra gången då ketchupflaskan halvt sprängts i ryggsäcken för Agnes och dom så allt var marinerat i ketchup :P Haha, inte garvat så mycket som den gången på länge inte Siri heller tror jag ;)

Ska se det jag missade av i fredagens BB, såklart somnade jag ju under programmet med en smirnoff i handen typ :P Sen har nog duschen väntat ihjäl sig!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0